vendredi 5 juin 2015

Take a Chance

Description

 

Titre anglais: Take a Chance
Titre français: Take a Chance
Série: Rosemary Beach
Tome:  7
Auteur: Abbi Glines
Édition: Atria Books
Nombre de pages: 288
Niveau d'anglais: Débutant

Synopsis

 

When Harlow Manning's rocker father goes on tour, he sends her to Rosemary Beach, Florida, to live with her half-sister, Nan. The problem: Nan despises her. Harlow has to keep her head down if she wants to get through the next nine months, which seems easy enough. Until gorgeous Grant Carter walks out of Nan's room in nothing but his boxer briefs.

Grant made a huge mistake getting involved with a girl with venom in her veins. He'd known about Nan's reputation, but still he couldn't resist her. Nothing makes him regret the fling more than meeting Harlow, who sends his pulse racing. Yet Harlow wants nothing to do with a guy who could fall for her wicked half-sister even if there are no strings between Grant and Nan. Grant is desperate to redeem himself in Harlow's eyes, but did he ruin his chances before he even met her?


Mon avis

 

Décidément, les romans d'Abbi Glines se lisent sans aucun effort. J'avais vraiment hâte de découvrir l'histoire de Grant et Harlow depuis ma lecture de Forever too far. J'avais adoré Harlow et je voulais en savoir plus sur elle.

Maintenant que je connais leur histoire, je suis assez satisfaite. Il est vrai qu'Harlow m'a un peu déçue par moment puisque je la croyais plus maligne. Je ne pensais pas qu'elle tomberait dans les bras de Grant aussi facilement et rapidement. Quant à son insécurité chronique, je ne l'ai comprise qu'à la toute fin avec cette grande révélation. Mais malgré tout ça, j'aime leur passion respective. Grant fait des erreurs, c'est vrai. Il n'est pas parfait après tout. Mais il fait tout pour vaincre ses peurs et je trouve cela admirable. C'est le couple qui fait le plus de sens à mon avis.


Ma note

 

3.5/5

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire